bbse

NU KAN DU FÅ MIG SÅ LÄTT

Publicerad 2012-03-30 09:12:27 i olssonsofia,

God morgon på er alla alla sunshines!
Då var det min tur att blogga för första gången.
Nu har vi hemkunskap i datasalen, men vi lagar ingen mat utan att vi har typ frågesport, så vi kan kalla det att vi ha "frågesports kunskap"
Jonna & jag sitter och diskuterar om man ska säga BBC eller BBSE, i själva uttalet. Men jag tycker BBC & Jonna får väll säga vad hon vill, haha! Nä, nu håller jag mig inte till ämnet "skolan" så nu ska jag berätta vad vi ska ha för lektioner idag! Efter detta har vi BOWLING! Sen har vi lunch, svenska sedan har Anela & jag franska, Jonna tyska och Moa spanska. Eller det är ju inte bara dom som har de språket, utan typ 50 till!
Nu ska vi bege oss till hemkunskaps salen så jag måsste logga ut, hör senare!

xoXo Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela