bbse

999

Publicerad 2012-03-29 22:36:16 i focakanela,

Hej igen!
Bestämde mig för att göra ett litet inlägg efter att vi gick ut & gick! Vi var ute i ungefär 1½ timma efter att Moa hade stuckit hem. Och just nu sitter jag och pratar med Andréa som skrattar åt en brud som kallar bandet Kent för en "han". Broder Daniel dånar från mina högtalare och det är en tidsfråga tills mamma kommer ner och ber mig att sänka. Men det är lugnt, jag är ganska van.
Imorgon började jag vid 10.50 och då ska jag till bowlinghallen eftersom min klass ska bowla. Blir nog jättebra, tror inte vi har bowlat tillsammans någongång alls faktiskt!
Ska snart kolla på Star Wars eftersom Moa lämnade sina skivor här, taggar en sömnlös natt!

Vi hörs mer imorgon!
Xoxo Anela

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela