bbse

H E L L O !

Publicerad 2012-03-30 18:52:52 i jensenjonna,


HELLO!
Detta är vad jag sitter och mumsar på nu faktiskt. Skyller på att det är fredag och jag är verkligen värd detta efter denna veckan. Klarat mig utan godis, kakor, saft, läsk osv heeeela veckan. Det har inte varit lätt men fasen så nöjd jag är nu måste jag säga, jag som är en riktig godisgris. Haha ser lite mysko ut med en juice på bilden ist för värsta coca cola flaskan kanske? Men älskar, bokstavligt älskar juice !!! Så de får tillhöra fredagsmyset. Annars kommer inte min fredag att se så speciell ut. Inget jag planerat iaf förutom lite filmer kanske.
Nej nu ska inte jag slösa er tid faktiskt så vi får kanske höras lite senare ikväll eller imorgon.

Kramar // Jonna.J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela